. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

المواقع الداعمة لجامعة بنها

الرسائل العلمية بجامعة بنها

عدد الزيارات: 46

رسائل جامعة بنها:

إسم الباحث إسم البحث
احمد عبد المؤمن احمد خليل Seismic Analysis of Urban Tunnel Systems for the Greater Cairo Metro Line No.4
احمد عبد المؤمن احمد خليل Factors Impacting Transport Mode Choice in Egypt: An AHP Approach
احمد عبد المؤمن احمد خليل Comparison between High-Speed Rail and Conventional Railway Based on Time Saving Criteria: The Case of the Cairo–Alexandria Line
احمد عبد المؤمن احمد خليل Analyzing the Economic and Operational Indicators for Railways: the Case Study of Egyptian Railways
احمد عبد المؤمن احمد خليل Negative Impacts on Railway Embankments Exposed to Wind-Blown Sand and Optimizing the Economic Height
احمد عبد المؤمن احمد خليل Mechanical Testing of Innovated Composite Polymer Material for using in Manufacture of Railway Sleepers
احمد عبد المؤمن احمد خليل INVESTIGATING THE INFLUNCE OF LONGITUDINAL GRADIENTS ON THE MECHANICAL BEHAVIOR OF FASTENING SYSTEMS
احمد عبد المؤمن احمد خليل Major Impacts of Learning Outcomes of Railway Engineering on the Operation Performance Indicators of the Egyptian Railways
احمد عبد المؤمن احمد خليل Cost Estimation for Modernization of Metro Terminal Stations using ANN Technique
منال منصور عبدالموجود على Visual Cryptography Schemes: A Comprehensive Survey


الأولى   <  3226 3227 3228 3229 3230 3231 3232 3233 3234 3235 3236 3237 3238 3239 3240  >  الأخيرة




. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .